Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk


Debra
Ik verkoop mijn jurk van Linea Raffaëlli!!!!!!!!!!
Hoi,Ik verkoop, zoals je al kon lezen, mijn jurk van Linea Raffaëlli. Ik ben in mei jongstleden getrouwd, ik heb maat 38 en het kleed bestaat uit 1 stuk (geen top en rok dus). Het bovenste deel is een bustier en aan de zijkant hangt een bloem. V...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 29-9-2005 21:17:26

Isabelle
LUXE DROOGKUIS BRUIDKLEED
Ik nam inlichtingen bij de droogkuis over mijn trouwkleed en naar het schijnt zouden eerst alle bloemen er af moeten worden geknipt, binnenbh,pareltjes aan schouderlintjes en dan terug opgenaaid. Ik zie dit niet zitten. Ikzelf ken niets van naaien en...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 29-9-2005 14:51:46

Ann
bruidskledij
Kan er me iemand aan internetsites helpen waar foto's opstaan van bruidskledij maar niet de gewone witte kledij maar eens een specialer modelleke. Ik wil niet in het wit trouwen (en twijfel nog of het een kleed zal zijn).Bedankt alvast.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 29-9-2005 11:01:12

Christel
Trouwjurk Rembo of Linea R. gezocht
Hallo,Ik ben op zoek naar een trouwkleed, type Rembo of Linea Raffaelli, maat 38 of 40. Heb je er eentje te koop mag je me steeds foto's doorsturen.Alvast bedankt,groetjes.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 28-9-2005 22:33:30

Ilse
trouwkleed
Ik ga binnenkort rondkijken voor mijn trouwkleed. Mijn voorkeur gaat uit naar Rembo Styling. Wie heeft er ervaring met dit merk? Wat is het prijskaartje
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 28-9-2005 11:36:19

Debra
Linea Raffaëlli Brugge
Hoi Bruidjes,Heeft er iemand ervaring met Linea Raffaëlli in Brugge?Ik ga er op 22 oktober op trouwjurkenjacht en had graag geweten hoe de service daar is. Ik ben er al eens langs geweest om een catalogus en toen waren ze erg vriendelijk. Zoals ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 27-9-2005 10:51:33

Julie
prijs trouwjurk
hey, kan iemand mij een richtprijs geven voor een trouwjurk van bv Linea Raffaelle of Rembo Styling? Ik heb daar totaal geen idee van en wil toch wat voorbereid zijn.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 26-9-2005 21:21:22

Anja
maxim's couture
Hey trouwertjesIemand ervaring met bruidwinkel maxims couture? Kben nog aan het twijfelen tussen deze winkel of Lilian Claes! Reacties van harte welkom!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 25-9-2005 11:59:30

Hilde
iemand ervaring met bruidswinkel MODERNA FASHION in schepdaal ?
Hoi iedereen,Heeft er soms iemand ervaring met bruidswinkel Modera Fashion in schepdaal ? Ik heb nog geen reacties gezien van deze bruidswinkel en omdat deze bij mij in de buurt is zou ik daar eens willen gaan kijken !hoe zijn jullie ervaringen daar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 23-9-2005 18:45:38

Anja
Lilian Claes in Herentals
HeyIk heb hier al veel commentaar gelezen over verschillende bruidsboetieken maar ik heb nog niet veel gezien over Lilian Claes in Herentals. Wie heeft ervaring met deze bruidswinkel?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 21-9-2005 18:28:35

Miet
Betaalbare bruidsmode
Hallo,Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar en wij betalen alles zelf. Omdat wij ook nog denken aan een reisje en een huisje willen wij geen bommen geld uitgeven aan ons huwelijk. Daarom vroeg ik me af waar je trouwjurken kan vinden van rond de 500 ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 21-9-2005 16:17:38

Mieke
Scarpellinie - Oostende
Hallo,Heeft er iemand ervaringen met Scarpellini in Oostende? Positieve of negatieve? Blijkbaar is Pierre Yves dus totaal niet goed qua dienstverlening. Is er in feite iemand wél al tevreden geweest bij Pierre Yves.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 21-9-2005 15:16:08

Tiziana
Le chapeau in Bree (Couture Paul)
Hallo, Ik ga binnenkort eens rondkijken voor mijn kleed. Heeft iemand ervaring met Le Chapeau Bree (couture Paul)?Deze zaak verkoopt het merk Pronovias en daar zal ik mijn droomkleedje tussen vinden. Ik heb al op de website paar prachtige kleedjes ge...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 21-9-2005 9:09:13

Els
Chillen gewoon die trouwjurk
Hey,vandaag voor de fun eens kleren gaan passen, ik maak het mijne zelf, maar wou toch per se eens zien hoe het me stond, zo'n typisch kleed uit de winkel... ik vond het een zalig gevoel... alleen wel jammer dat een bruidszaak er bijna vanuit gaat da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 20-9-2005 16:29:33

Isabelle
BRUIDSKLEED NIEUWKUIS?
Hallo iedereen, Wij zijn nu een maandje getrouwd. Ik heb al veel teruggekeken naar mijn trouwkleed die hangt in onze kamer. Daar het wat vuil is onderaan, ging ik het naar de nieuwkuis doen maar ik ben bang dat er iets zou aan zijn als ik het terug k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 20-9-2005 13:20:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info